Nova Lund

Efter skolan idag bestämde jag mig för en tur mot Nova Lund. En tid har jag funderat på att köpa en maxiklänning till sommaren & föll för den blåa fina som tjejen på alla affischer har, där hon har ett par snygga clogs på fötterna med.. Men av nån anledning så har det dröjt för klännngen att komma till butikerna.. och av ren coinsidence så hängde den på väggen i NLs HM butik. Det var med fasa jag gick mot klänningen & vägade knappt ta i klänningerna för att hita min storlek. Jodå, den fanns där..då var det prislappen nästa... Djup ångest tills jag vände på den. 149 :- TAGET!

Knyckte med mig ett par clogs in bara för att prova dem..trots hög klack och massa remmar vid tårna så var det som att stå på moln..Mjuka, sköna, följde foten hel enkelt. Enda problemet var att tårna hägde utanfr framtill & hälen över kanten baktill, såg väldigt fjolligt ut..hade de funnits i strl 42 så hade jag ju lätt slagit till. Men nej, HM gör inte skori strl. 42 trots att fler & fler i populationen faktiskt har större fötter.. suck.


Hittade bara bild på skorna på hms hemsida, klänningen verkar inte existera egentligen.. inte nånstans!

I annat fall lär ni ju se mig spatsera runt i den i sommar..
Nu ska jag krypa upp hos Fredden i soffan.
Himla glad för min man <3
peace

Kommentarer
sigrid

Skorna/tofflorna/sandalerna/klackarna eller vad de nu räknas som är så himla fina! Blev lika chockad som du när jag provade dem och insåg att de var hur sköna som helst och faktiskt riktigt lätta att gå i! Har varit sugen på att haffa ett par ett tag nu men funderar på om det kanske blir för mycket kombinerat med min redan ganska hippie-aktika look..! ;)

2011-02-06 14:52:41
URL: http://positivetension.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0