Orolig natt

Ni an tro att jag är glad över att de starkaste vindbyarna inte höll sig här nere inatt! Har sovit lagom oroligt i alla fall, vaknat 1000 gånger, vridit på mig, snurrat rundor, gått upp & glott i fönstren, lagt mig igen, upp igen osv.. Har oroat skiten ur mig själv för den j*vla blåsten.. Man blir ju helt förstörd när man hör minsta lilla ljud, särskilt när man bor i ett gammalt hus!

Planen för idag är att jag snart tar tåget till Malmö för en föreläsning/seminarium i inlärningsteori..ska bli intressant att se om jag kommer till tåget, blåser en de fortfarande.
Älskling fyller år imorgon, måste hitt på nåt fint utöver det planerna lutar åt nu.

Nu ska jag packa ihop mig & kläder ska på. Inspirationen på klädval har fått ett rejält uppsving sen jag fixade walk-in closet till mig själv i söndags. Har för en gångs skull hitat på något nytt!

Har tyckte synd om mig själv på morgonkvisten med så jag gjorde mig själv lite chokladlaffe..Laddad till tusen nu!


Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0