Plugg

Jag är verkligen jättedålig på att plugga. Så snart man sätter sig ner & läser så känner man igen allting & känslan att man redan kan det dyker upp. Farligt! För när det sen är dags för prov på riktigt så är man helt blank i huvudet. Ingen bra taktik.. Har koll på 3 teorier nu i alla fall, som jag läst & kan i princip utantill.. ehm, nu är det bara 5 kvar då..

Ikväll har jag ägnat lite tid åt att planera kvällens träning på bollerup också, men jag upptäcker nästan alltid att jag har för många övningar trots att jag frsöker banta det så gott jag kan, det är alltid något man måste plocka bort för att man ska hinna med att spela på slutet av träningen med. Det är ju det de egentligen vill..

Jag hoppas verkligen jag får det där telefonsamtalet nu i dagarna.. att jag blir kallad till ytterligare samtal så jag har en chans att argumentera för varför jag ska få jobbet på tullverket. Chansen finns och jag vill känna den. Tankarna på det är så påträngande att jag nästan kan ta på dem..


Nu ska jag läsa in Strain.

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0