Sista stressdagen innan s k utlösning.

Imorgon är det tentadags & jag måste säga att idag var den mest framgångsrika på hela veckan, börjar få ordning på det nu, 2,5 teorier kvar som ska sättas & som tur är så börjar inte tentan förrän 13 imorgon. Dvs att jag kan sitta här ett par timmar till & skumläsa/anteckna & läsa igenom ppts en gång till utan att ha ångest för trötthet.

Tog en paus nu i eftermiddags/kväll, tog på mig kläder & pallrade mig till Lomma, där storasyster bor, på en kort fika, lite gitarruppträdande av Fredrik(svåger, jepp många fredriks in my family by now), för att sen rulla till Only i Malmö. Hade ju fått en fin inbjudan av Elvira dit för att få shoppa lite, få goodiebag & andra erbjudanden.. Tänkte att eftersom man aldrig brytt sig om att åka på något sådant innan så fick det bli som en grand finale för att peppa inför tentan, dessutom lite quality time med Jenny är inte alltid man får eftersom hon flyttat till skitLomma som sagt :P

Träffade även Sigrid, storasyster till Elvira, vi som tenderar söka samma kurser utan att ha berättat det för varandra. Vi hamnade först ihop på Juridik-kursen där vi lärde känna varandra, sen läste vi historia ihop som vi upptäckte att vi skulle göra 2 veckor innan kursstarten, nu i höstas sökte vi båda genusvetenskap, men jag hade kriminologi 2an som första hand & tog den istället medan sigrid hamnade på genusvetenskapen. Nu ikväll konstaterade vi att vi både har en plan B att söka socionomutbildning till hösten.. Weird.


Min plugghörna, och fisksoppa eftersom jag inbillar mig att omega-3 är bra


Goodiebag

Fick mig ett nytt rött nagellack & kamelbrunt(som jag dog inombords för när jag fick extrapris)
Halsbandet kommer bli underbart till min blåa långklänning som jag köpt på hm
Leopardlinnet har jag dragit i ett par gånger nu i vinter & nu fick det följa med hem, om än något stort, men det krävs väl för att dölja lovehandles & brazil.
Även ett baslinne fick följa med och underwear som jag egentligen inte skulle ha.
Och efter några trånande blickar på en jacka som Jenny köpte till sig själv så fick jag en förskottsfödelsedagspresent när jag provade en lagom till mig. Jenny köpte alltså lite kärlek av mig <3 Jättetack!!!

Nu ska jag få fart på plugget här så allt sitter till imorgon!
Peace

Kommentarer
Pys

Var får du all information om sådana fina och underbara dagar som 25% rabatt på hela sortimentet? Om inte inte minst på ONLY.. Avundsjuk! Gillade dina fund! Speciellt halsbandet. Fett snyggt!

2011-02-18 08:17:07
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0