Söndagsmys

Sova länge (enligt mig, tidigt uppe enligt Fredrik), för att sen strosa runt lite med frulle, skissa lite på min framtida uteplats jag vill knåpa ihop nästa sommar (ja, 2012.. gräsmattan anlägger vi nu i april/maj och den måste få en chans att ta sig innan nästa anhalt i trädgården)..
Sen bar det hem till mina päron för att ta hand om lilla Lara, inspektera plattorna som jag eventuellt kan få lov att norpa nästa år (efter en högtryckstvätt), och bara slöa ett tag. Efter det bar det till Skåne-Tranås Solbacken där vi blev bjudna på lite mat av Fredrikens päron (: Mys! Lite skitsnack & sen rullade vi till Plågan & kollade så värmepumparna var igång eftersom Svåger+flickvän är i Grekland och njuter av vårvärme där.. lite avundsjuk. Längtar efter vår jag med så det skriker i kroppen..

Om en stund ska vi sätta upp lite tavelhyllor i TV-rummet. Äntligen! Langar bilder sen.


Kan förresten meddela att mötet med Gerd på vandrarhememt i Skåne-Tranås var lyckat. I påsk vill hon att jag ska börja snurras in i systemet! Me like!


Nu ska jag sätta fart här. Peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0