Tung & förvirrad

Uppe med tuppen imorse & körde Fredrik till jobbet eftersom jag själv behöver bilen idag när jag ska hem till Päronen & ta hand om lilla Lara som behöver en prommis. Lara = Pappas långhåriga schäfer, dösöt & dödum, halvdöv & halvblind.

Direkt när jag kom hem så knäppte jag bara igång kaffebryggaren som var laddad & la mig i sängen för att vänta tills den var klar.. har en tendens att inte kunna göra något innan första koppen på morgonen.. Hur som så var det dumt att lägga sig i sängen, somnade som en sten & vaknade för dryga 20 min sen. Seg & hård i kroppen och tung på ångot vis & magen vrålade av hunger.. Nu, mannagryn & hallongröt och bränt kaffe senare så börjar det hända något med hjärncellerna & resterande celler i kroppen.. men det kommer ta tid att vakna känns det som.. och jag som verkligen måste komma igån med plugget idag. Måste göra en planering för kvällens träning med, har ju lovat anfall på menyn ikväll, förhoppningsvis blir det lika roligt som jag hoppas.

Måste sparka på mig själv snart så jag börjar ta fler bilder i min vardag.. bloggen blir så.. platt utan bilder. Måste göra ny header med, ni märker kanske att den gamla är bortplockad..

Innan dagen är slut ska jag kunna Social desorganisation, strain & sociala band utan problem är det tänkt.

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0