Visst är det gulligt?

Fredrik har varit ganska dryg idag, på ett gulligt sätt.. han har hållt på som en 7-åring som fått nåt love-dillande för sig att alla kvinnor han ser är det vackraste som finns, bara det att jag var ensam om all uppmärksamhet. Gulligt.. <3
Idag har vi fixat i tvättstugan & jag har fått massa tvätt tvättat, rätt skönt måste jag säga att få det undanstökat.
Varken igår eller idag har annars varit någon berikande dag mer än fixet & en nyinstallerad ryamatta i vardagsrummet!(Väldigt glad!)
Imorgon börjar nästa delkurs i kriminologin & på tullen är jag nog tyvärr rökt. Känns lite tråkigt för jag hoppads verkligen. Nu ska jag skrida till verket med lite andra idéer och planer istället. Vill ju verkligen, onekligen jobba.

 

Ryamattan blev mycket bätte än jag föreställt mig från början (: 595 sek, helt OK! Kanske inte ska säga att det stod 559 på kvittot.. men det är en annan sak.

Nu ska jag sticka färdigt min ärm till Islandströjan så man kan lämna ver det sista till mammen (:

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0