Året 2010.

Januari- Året invigdes med ett officiellt erkännande 10 min innan tolvslaget. Det var jag och Fredrik från och med då.. två dagar senare åkte jag till Norrland för att få känna på lite minusgrader...det blev ett par, rent utav 36 stycken minusgrader.

Februari- Diverse snöstormar, bråk om WO eller ej, elitserien i volleyboll suger för att förbundet inte riktigt kommit på de där självklara reglerna att om man riskerar livet för att resa till match så ställer man in.. men Nä, de hade inte kommit på det där än och nä, det kanske inte snöar i Skåne..

Mars- Fyllde 21.. sen kommer jag inte på något mer spektakulärt än att vi hamnade sist i serien och ick och väntade på kval..

April- Klarade kvalet och bestämde mig för att inte fortsätta i elitserien..vilket ledde til tårar och ångest för jag tyckte om laget..

Maj- Inget spektakulärt hände, mer än att jag jobbade med en historieuppsats som sög, men jag klarade det till slut!

Juni- fin Midsommar i Abbekås, ladda för veckor utan älskling när jag åkte till Gotland den 26(tror jag?)

Juli - Hemresor, besök på Gotland av älskling tåra, ångest.. undrar varför jag utsatte oss för det där. Det är roligt att jobba på Gotland...men SÅ roligt är det nog inte längre..distans tal kol på mig.. avslutar månaden med en trip till High Chaparral som innehöll regn, getingar, getingfångare, Ullared och diverse förfriskningar (:

Augusti- Siste veckan på gotland inleds och in fiiiina Fredrik kommer till mig och vi avslutar med en fin semestervecka och upptäckte Gotland, på smala madrasser, läckande tält, smala sängar, konstiga guider, Hen House, omöjliga vägar att köra på, Får och skavsår på rumpan efter Tandemcykling! Komma hem igen var en konstig känsla eftersom nya hemma inte längre var Fröslöv utan officiellt var det Gustafs Torg :D

September- Skolstart på kriminologin, intressant kurs om det inte vore för en dum lärare.. Jag kallades till sluttesterna inför polis, spännande och nervösa dagar..

Oktober- Fredrk och jag bestämde oss för en Umeå-tripp för att träfa Magnus och Li. Minst sagt roligt och intressant! Passade på att träffa lite av Fredriks släkt med (: Tråkigare var dock att jag fick avslag från Polis.. världen gick sönder där ett tag..

November- Första snön arrives och det blev kaos i Skåne..kaos kaos och mer kaos..

December- Butiksöppning på G vilket resulterat i en överarbtad Fredrik, långa dagar utan honom och mycket energi på att gosa och ta hand om honom när han väl var hemma. Kompletteringar på diverse tentor börjar driva mig till vansinne..Hjälper inte att man hamnar i stresskoma eftersom jag skriver en Uppsats med Emma också..

Det har ju faktiskt gått ett år med Fredrik nu också.. Tiden går så fort, ett år är så lite med tanke på alla år vi har framför oss..men det känns som om det alltid varit såhär också..Allt är så självklart bra med honom <3

Kommentarer
karolina

låter som ett bra år. :)

2011-01-08 10:58:20
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0