Jag har kommit av mig.

Varje gåång jag öppnar firefox så bläddrar jag runt på massor av andra bloggar och facebook, itslearning, min mail & skolmailen, aftonbladet, ystan, DN osv. osv. att jag helt glömmer bort att skriva om mig själv..jag har kommit av mig liksom.

Igår var det match mot ängelholm & jag blev ärligt chockad eftersom de visade att de hade ett till bra lag där.. jag trodde för det första att det bara var elitlaget som var bra, eftersom 1an inte är något särskilt att hurra över, i alla fall inte när jag spelade i 1an. Trodde ju då att 3an inte skulle imponera då heller. Men jodå, deras passare var en listig jäkel när det gällde att lägga över bollen, passmässigt var hon inte jättepåhittig då hon bara utnyttjade sin vänster..lite för predictable om inte 14 var framme vid nät.. och hon är som jag & slår bara rakt fram så det var inte jättesvårt att blocka.. vi det enda tillfället högerkanten utnyttjades så var man inte jättesnabb ut & bara sträckte på armarna, vilket kostade ett stukat finger som vackert skiftar i blått/lila/rött & ser ut att kunna explodera när som helst eftersom det är så svullet.. alla rynkor och veck som finns på fingrarna i vanliga all är helt utslätade & "kuddarna" på insidan av fingret är BIGTIME STORA. Inte jättevackert & jag svor en del när det hände. Inte särskilt proffsigt, men det gjorde strålande ont!

Imorgon ska min & emmas uppsats lämnas in, ganska mycket att göra idag känns det som. Tar bussen vid 1219 mot Lund. Lär bli kvar till senare ikväll... Men we got to do what we got to do..

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0