Telefonen går varm.

Jag kanske har nämnt att jag läser kriminologi. Att jag är intresserad av beteendevetenskap. Att jag hade en dröm om att bli polis?
Telefonen går varm här nu eftersom ag hittat jobb som jag söker & verkligen, VERKLIGEN vill ha! Får jag in foten så kanske jag till och med kan få lov att fastna där om det innebär det jag tror, vill och hoppas! Och då spelar kanske inte polisdrömmen så stor roll längre.

En kopp kaffe till, rensa garderoben så är jag redo för vilka samtal som helst.
Mycket peppad!

På lördag är det dags för match igen som jag signat upp att spela. Denna gång i Åstorp, som råkat skrälla med vinst över Lund. Hade varit roligt att röra om ytterligare i grytan.. Har ju trots allt Eva vid min sida på Lördag också.



Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0