Ett tag sedan

Tjo, det har varit en hel del sen i torsdags måste jag säga. Hela förra veckan var ett virrvarr och nu är jag inne på min andra lediga dag i rad. Vilket är lika med rastlös sara idag. Har bestämt mig för att gå ut och fixa i trädgården och jag ska även ut & springa en sväng. Samtidigt som jag tvättar såklart. Måste ju vara tidseffektiv.

Fredriken körde kart igår..och jag rullade efter i mina lilla skoda. Måste sett rätt roligt ut. Han har ju en vägreggad kart som han kör helt lagligt med för ovanlighetens skull ;)

Kom av mig lite där på google nu..söker trädgård.. Har all anledning att klippa till äppelträden nu.


Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0