Man har haft mindre ont

Ni kan tro att jag har träningsvärk efter måndagens grodhopp..Fy usch & pi!

Imorse körde jag Fredriken till jobb eftersom jag själv ska glida runt i min öststatsskapelse eftersom jag ska på en intervju till! Ska bli riktigt spännande!
Lustigt ändå hur folk som är intresserade av att anställa en tenderar ringa lagom till att man glömt bort att man sökt. Denna gången hann jag dock inte stirra upp mig särskilt mycket.. vilket nog är ganska bra egentligen.

Nu ska jag få fart på dagen, kanske åka en sväng om pappen innan jag beger mig vidare.


Tjo!

Kommentarer
ewelina

Men du är ju inte dum du inte! Eller så kan man ha för-råd, som i att man har råd att köpa saker fast man inte fått lön än! Svårt det där...

2011-03-02 18:56:12
URL: http://kastmedlitenidiot.blogg.se/
Karolina

jag såg tröjan på facebook. SNYGGTJOBBAT

2011-03-03 12:08:08

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0