Strålande tisdag

Har hunnit med en del idag tycker jag, inte vad jag borde hunnit men alltid något. Pös förbi HM & handlade röda chinos(som jag nu flyttat in i), sen for vi till Komstad så jag kunde hämta mina träsko-sandaletter! Riktigt awesome är dem! De passade utmärkt till min blåa långklänning & kommer säkerligen bäras med en massa annat när man fått lite färg på benen..LOVE THEM!

Har även hunnit med att tvätta & städa lägenheten, planerat kvällens träning & fikat semla.. (: Mys!



Nu ska jag färdigställa tvätten (:
Peace

Kommentarer
Emelie

SKIT SNYGGA KÖP!!!!!

2011-03-08 21:30:24
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/
sigrid

Supersnygga träskor sara, verkligen! Blir nästan lite avis eftersom de ser ut att vara ännu skönare än mina! ;) Vi kommer se jättefina ut tillsammans med våra långklänningar och träskor, haha! :) Vi verkar dock inte ha lyckats köpa samma klänning (även om vi tydligen har en gilla-samma-saker-tendens!). Min är mörkblå/svart med en massa små blommor, lägger förmodligen upp en bild i bloggen snart!

2011-03-10 08:25:39
URL: http://positivetension.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0