Tenta imorgon och jag gör allt annat än pluggar.

Bådar gott? Nej, inte särskilt..Det kommer bli raw-studying ikväll...i alla fall av index. Det är det jag känner mig lite lost på. Annars är statistik-delen & linjeberäkningarna ganska självklara.

Idag ska jag till Hässleholm med päronen Ekström & Carina (: Jag ska nörda mig & ha min islansdhästtröja..det är ju Islands-tävlingar/utställningar vi ska på :D


Vill bara att ni ska notera också att jag fallit pladask för bohemian-style. Jag har lockigt hår fom 16 mars. Jag har köpt en långklänning. Jag har ett par högklackade träskor. Jag har en långkjol!
Inte nog med det, jag har en strå-hatt med sjukt brett brätte!
Bild kommer senare.


peace

Kommentarer
karolina

ge mig bildbevis. :)

2011-03-29 08:19:23
URL: http://linapinakarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0