Fredag & sweet marine

Jodå, ett försök att vara lite produktiv idag har då gjorts.. Jag har hämtat min uniform (fast byxorna var för stora så de ska bytas i nästa vecka), jag har storhandlat & glott efter växtgift.. men hittade bara round-up fär 129 vilket jag struntade i då jag tidogare köpt den för 79 sek..



Det där skrev jag igår & sen gick jag & tog kameran för jag tänkte visa upp lite grejer jag handlat på Gekås.. Sen ringde Nina & jag stack till tranås & hjälpte till med hästarna..Slutade med att vi stack ut på en ridtur & jag fick rida Odinn (: Rolles häst, alltså hästen som aldrig lånas ut. Lite special.

Här kommer bilderna hur som..


Påslakanset vars mösnter I loooove..


Byxor längst till V. Favoriter i sommar, även french flag-dress som jag trodde från början..men vid vidare eftertanke så fick jag det till den holländska flaggan.. och vid research så var det den jugoslaviska flaggan. Hur som så älskar jag den! & Linnet till höger är en klar favvis med!


And of course a looooovely bag!


Ny necessär (:


& En sweet marine-topp..Love stripes!


peace

Kommentarer
Anonym

Fab! // Karro. :D

2011-06-18 10:48:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0