Is i magen

Nu gäller det att hålla sig till planen och faktiskt producera. Nu har jag läst igenom hälften av arbetet för att komma igång med inspiration på vad jag ska få ner kommande slutspurtsdagar. Målet är att ha uppsatsen klar på söndag så jag kan skicka den till syrran som får korra den språkligt & sen får Fredden läsa så det låter rimligt det jag skrivit.

Innan idag for mammen & jag till Malmö för hon skulle ha en väska på JULA & jag ville prova bikini på lindex (bomb-shell yes it is). Plus att jag skulle lämna böcker som hade sista inlämning igår..Och jag hittade en del nya som kan vara värt att ta upp i mina analyser & slutdiskussionen om kommande projekt som kan vara intressanta att ta upp..

Steg 1. läsa & väcka inspirationen
Steg 2. Skriva färdigt analyser för snatteribrotten.
Då lär jag vara uppe i närmre 17 sidor text.
Imorgon, steg 1. Göra analyser & spss dokument på bostadsinbrott & redovisa mitt fynd & ta upp vidare forskningsstudier på detta.
steg 2. kontroll-läsa & rätta till åsyftningsfel som jag är bra på att göra.
Break för att åka till nybro & sätta upp tält inför lördag.
Sen lär jag väl försöka sitta med det imorgonkväll med & kontrollera.. Uppe i 20-22 sidor..
Lördag, skriva slutdiskussionen, några sidor till(förhoppningsvis fler än 25).. sen är det partaj på kvälla! :D

Söndag, sova & sen läsa igenom en gång till för att kontrollera röd tråd. Skicka det till syrran & sen korrigera det innan fredden läser.. sen en till korr antar jag.

Måndag skall endast ägnas åt innehållsförteckning, källhänvisningar och ordna upp bilagor(SOM KOMMER BLI NÅGRA STYCKEN)

Tisdag ska uppsatsen lämnas in och sen beger jag mig till Lomma (: Onsdag blir det GEKÅS! <3


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0