Lusten att skriva är verkligen borta.

Tvättmaskinen är igång, sista maskinen från laddningen jag började med igår kväll, skönt!
Jag har fått en el skrivet i helgen, men inte så mycket som jag ville. Ska pressa ån timme till här nu innan jag sätter igång att städa, aldrig varit med om en grusigare lägenhet..Jag gillar att gå barfota men hatar när grus sätter sig under fötterna, särskilt när man är inomhus! Utomhus gör inte så mycket!
Min Fredrik slog rekord med råge på sushinu i Lördags. ånstans ifrån fick vi höra att rekordet låg på 62 bitar sushi, så fredrik beställde 63. De första 35 bitarna försvann på 10 minuter, sen gick det långsmmare & långsammare. Vid 58 bitar tog det tvärstopp och min lilla man fick lite ont i magen, förståeligt!(Jag satt där var mätt på 15 bitar) Med lätt ångest gav han upp vid 58 bitar & då fick vi reda på det verklige rekordet... 36. MÅTTLIGT SLAGET REKORD! Kommer nog ta ett tag innan någon toppar det där! (: Måste skrva att jag är stolt, annars får jag sura blickar sen ;)
Idag kommer även Aaua hit, vi har inte setts sen henes mellanlandnng hemma innan hon for till USA.(Vi spenderade sommaren på Gotland ihop med jobb, glass, barn och massa svett & skitsnack) Lite att ta igen kanske?!
Nu sa jag sätta fart här så jag har något at skicka till min handledare.
Ska ju på utbildning fom imorgon till på fredag, lär ju inte bli så mycket skrivet då.

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0