Monday I'm in love

Måndag och uppsatsen är färdigskriven. Det som ska göras nu är att korrekturläsa varje del för sig så delen får sagt vad den ska säga och kontrollera mina milslånga meningar så de inte förekommer utan blir snyggt uppdelade av en vacker punkt här och där..

I lördags var det cowboy-party i Nybro vilket var hell of a ride, riktigt roligt! God mat, treviga människor trots ett spann fån 18 - 70 bast. Magen mådde sisådär efter chili con carne som det bjöds på.. höhö!

I eftermiddag blir det några timmar jobb på YES innan dagen är slut.

Kommer kännas skönt när uppsatsen är korrad. Då kan man i lugn & ro skriva ut den, klumpa ihop den i en mapp och plocka med en massa annat imorgon tills jag ska åka. Sover i Lomma imorgon kväll för att på Onsdag åka till Gekås & bränna lite pengar som jag har sparat ett tag.. vilket ska bli väldigt skönt då jag avstått en hel del för att kunna bränna mer där uppe! Tjihu!

Nu ska jag korra de första delarna i uppsatsen!

Peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0