Snart har helgen vecka 19 tagit slut

Har varit uppe sen 0515 idag. Imponerande tycker jag. Skulle bara köra Fredrik till tåget, imorgon är det halvmara som står på hans schema.. smått nervös faktiskt över hur det ska gå. Den som lever får se.
Idag står det plugg på schemat, skicka in den dell jag vill ha igenomkollad och ikväll/morgon fortsätter jag med tabeller & i veckan blir det fullt ös med skrivning, hundpassning, hämta uniform, möte med handledare osv. så jag har uppsatsen klar till den 24 då jag tänktlämna in den. den 25 åker jag nämligen till Gekås och har inte lust för en till malmötur den 26 för att bara lämna in uppsatsen. För att den 27 åka dit igen. Då lämnar jag hellre in den i förväg och har den raderad ur huvudet när jag ska trängas med huliganer i Ullared. Känns som en bra plan. Ska bara höra av mig till kursansvarig så det går att genomfra med. Att lämna in tidigare är ok, men detaljer runt omkring oroar jag mig för.

Nu ska jag ta tag i skrivet så jag med nöje kan ta tag i trädgården. Huvudet ska helst vara helt slut så det ska bli intensivt sista timmen här jag skriver innan jag går ut & sliter med kroppen!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0