Som en blixt från klarblå himmel

Jag har bestämt mig för att göra en egen onepiece. Istället för att köpa en för 1000 spänn.. har blivit så snål när det kommer till sånt. Jag kan vilja ha något men när man drar & klämmer & tittar lite & upptäcker att det nog inte är så svårt att göra själv.. Då får jag inte köpa det helt enkelt. Kommer behöva 3 m. sweatshirt-tyg á 89kr/m = 267 spänn, en dragkedja 32 kr, tråd & symaskin har jag. 299 spänn allt som allt.
Då tar jag hellre det.

Igår tog pappen&syrran mig runt på en cykeltur.. Tomelilla-smedstorp-st:olof-vitaby-vitemölla-kivik-rörum-vemmerlöv-gärsnäs-hannas-örum-fröslöv.. ca 7,5 mil cykel. I kivik började muskelfästena på fram/insida lår/knä brinna.
Idag brinner mina kinder som var det enda som blottades för solens ljus igår, hade 3 lager kläder för vinden, till och med plastpåsar över fötterna för att de inte skulle bli isbitar av min fotsvett + vind..  Härligt.

Hur som, nu ska jag ner & kolla propparna till tvättmaskinen..nån verkar ha gått.. hoppas det bara är det, annars måste vi köpa ny tvättmaskin. Gynnar inte i så fall.

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0