Sommaren är klar, det är allt innan som inte är det

Jag håller ju på med en uppsats.. kanske jag har nämnt innan. Grejen är att jag har skrivit 4,5 sida sen vi började i april..tor till och med att första seminariet var den 29 mars. Pinsamt? Ja.
Jag har allt framför mig, böcker, materialet hade jag 3 dagar in i arbetets gång och det ska bli 25 sidor av det hela. Jag har självförtroende för 15-20 sidor utav dem.. Känns inte bra. Jg har allt här ju, varför skriver jag inte bara? Det har kommit mycket annat som varit mycket roligare och snart är tiden ute. Den 24 maj åker jag till Lomma och är där över natten, den 25 är jag på GEKÅS HELA dagen. Den 26 ska uppsatsen vara inlämnad. Nästa vecka ska jag på utbildning 8-17 varje dag, det ska bli otroligt roligt i och med att det är inför sommarens jobb ute på Sturup. Känns att man ska få göra något viktigt och betydelsefullt och framför allt för att det är nya uppgifter jag ska få lov att syssla med. Jag är så glad att jag spricker nästan! Med jobb är allt klart, papper skrivs i nästa vecka i samband med utbildningen inför jobb, jag har badge, jag har provat uniform. Issuen är att jag ska ta en ID-bild att ha ihop med badgen.. Men det är ju inget stort så det fixar sig, till och med ett par nya skor har inhandlats för att passa med uniform. Aldrig köpt skor som varit ämnade för endast jobb förut, så det är e liten poäng till mig där.

Nu sitter jag ute i Fröslöv, päronen är i Prag & jag tar hand om Lara. Jag har inget här som måste göras(som det är hemma), utom att mata & rasta hunden såklart, hon är så gammal så en 500 meters promenad är fullt tillräcklig fysisk aktivitet om man frågar henne..eller åtminstone tittarpå henne när hon kommer in efter en promenad så hon doppar huvudet i vattenskålen & står där och plaskar en stund innan hon faller pladask på mage & rapar, trött men belåten. Sen ligger hon kvar där ute & sover tills man väcker henne för mat eler promenad, social hund? Ja verkligen.....!

Det hade varit sweet om jag kom upp iaf 10 skrivna sidor idag. Jag peppar mig själv som fan & har gjort det förr men det slutar bara med att man ställer sig & glor nånstans..eller väntar på att man ska bli hungrig så man har det att skylla på.. tappat studielusten? Ja.


Jag gör ett försök. Har jag 10 sidor skrina idag(dvs att jag ska skriva 6 sidor för att komma upp i antal) så kan jag ägna mig åt spss imorgon som är roligt + 5 sidor till, och söndag 5 sidor till..sen kan man skicka allt till handledaren & bestämma möte i näst-nästa vecka.. då man putsar & fixar av det sista. Sen har jag en fundering på att lämna in uppsatsen tidigare.. bara för att.

peace

Kommentarer
Pys

I believe in you! <3 Kämpa kämpa kämpa!

2011-05-06 12:10:31
URL: http://ecrownleaf.blogspot.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0