Äntligen Uppsala!

Jodå, äntligen är man här! Anlände igår morse trött som ett barn då man bara sovit ynka 3 timmar..då vi renoverade färdigt(i princip) rummet under oss.. Stackars Magnus var tydligen nervös över att inte kunna underhålla mig under dagen då Emma var på jobbet, så det blev en massa fläng och udda diskussioner.. Men det var trevligt det med men inen sömn under dagen som jag hoppats att jag skulle kunna klämma till med :p men varför komma hit för att sova.. Nja!
Hur som helst blev det pizzabak och vin igår till lite Juno som är en minst sagt både gullig och konstig film.. Emma kroknade i min armhåla där vi parkerat på luftmadrassen som ja även sov på inatt..som läckte.. Sov som en prinsessa trots detta.

Idag fick jag frukost framdukat och serverat, det var nästan så en tår ville klämma sig fram i ögonvrån..men icke! Men det var både gott och mysigt! Efter en välbehövlig uppfräschning i duschen, då man såg ut som ett lik, så bar det till Ikea där jag hittade lite roliga tyger till ett lapptäcke som emma vill sy åt mig(service!).. Efter det åkte vi och hälsade på Mälaren vid Skarholmen, vi satt ute på en vind, skev och gnisslande brygga och åt julkola meda vi tittade ut på vattnet som solen bländade oss igenom.. Vinden var iskall så händerna var väl snäppet innan de skulle trilla av.. Inte lätt att vara lång..tar tid den där cirkulationen..

Nu snart ska jag sätta igång med my specialty, flygande jacob.. Mmmmmums! Ska söla i soffan en liten stund till bara, sen efter mat och dyl ska tygerna tvättas som ska användas till lapptäcket! Kanske till och med lägger upp en bild..!

Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0