Höstdeppen är påträngande

Stundvis känner jag mig väldigt likgitlig inför allt och all anda går liksom ur mig. Nästa stund är det som vanligt igen och allt är bra.. tills likgtltigheten är tillbaka och sparkar på mig. Är detta höstdepp 2011? Är det allt fixande med lägenheten under, huset och all träning, jobb och diverse extra överallt som kroppen nu menar börjar bli för mycket? Kom igen, jag har haft betydligt högre tempo i mina dagar?

Hur som helst..vi sliter på med lägenheten under och jag kanske ser början på slutet snart. Idag ska det slipas en sista omgång..efter lite spackel kring fönstret. Vi ska inventera grund och toppfärg också..kanske kan börja måla redan ikväll, hade varit skönt i så fall.. Takfärgen kanske också hinns med. Ett måste för idag är ju en ny haogenlampa till arbetslampan så vi får rättvist ljus att jobba i..

Nu...frukost.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0