Det som aldrig händer har nu hänt

Dels att jag bloggar vilket ibte händer så ofta längre då man råkar ha lite mer i livet än bloggen ;) men vad rubriken syftar till är att jag blivit sjuk. Vilket aldrig händer annars, kommer inte ens ihåg sist jag var sjuk men nu sitter jag här med tubg huvud och snörvlar. Jobbveckan tog äntligen slut igår vid 1205 och då var det bara att bege sig hen och fortsätta jobba... Dvs städa, diska och tvätta. Trots detta slit med jobb hela veckab så avslutade jag både lördagkväll och igår med en löprunda. Igår följde även skruddelutten med ;) På dagens todo hade jag tänkt mig storhandling..kanske inköp av högtalarsystem också om fredden inte redan beställt dem. Och såklart så snart man duschat av sig så blir det en tur om apoteket. En annan anledning till att bloggen legat på is är ju för att jag fått en ipad..och blogg.se är väl inte det bästa ihop med den då bara rubriken kan skrivas. Inte så kul med bara rubriker.. Testar opera nu och det verkar funka..vet ibte hur jag ska lägga in bilder bara.. De får bli bättre på det här. Kaffe, dusch och apoteket nästa!! Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0