Där var någon som sa..

Att man bloggar bättre som singel? Nja, vill jag kanske inte påstå.. eler jo kanske..är man ensam så är risken större att man går in här och plitar ner några rader.

Som jag skrev igår så har helgen varit perfekt, trots ett mindre migränanfall, några tår-utlopp för stressen man utsätts för och paniken som uppstår när man inte riktigt får som man vill.. men som ändå vänder efter utloppet .. så är allt bra igen. Eftermiddagen i lördags var hur mysig som helst och fler än jag behövde det. Dagen igår är det inte tal om så mysigt det var.

Nu är jag tillbaka i trellehulla som så många fint kallar detta stället. Smoggropen kallar jag det hellre. Luften är annorlunda här. Jämfört med österlen. Inte så konstigt med tanke på de hundra färjorna som ligger till precis utanför mitt fönster.
Jag har hunnit städa min lilla ruta och snart traskar jag väl bort till gymmet en sväng. Där är någon här som är nåt sådär stressad över cellprovsontrollen som ska göras idag. Tydligen en sån där åldersgrej som ingår när man fyller 23. Inte måttligt road om jag ska vara ärlig.

Nä, det är väl bäst att få ordning på saker och ting här nu. Disken ska också fixas innan jag rör mig utåt igen. Ikväll blir det några timmar jobb. Helt okej efter en dags fix. Kanske jag börjar ordna här inne också..typ layout osv som jag så länge lovat..

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0