Det där med humör och hormoner

Jag borde vara glad. Och jag borde vara taggad. Är jag det? Nej.. Varför? Jo, de nedre magregionerna sabbar min dag. En vecka tidig bara för att man varit slarvig. Det straffar sig att vara slarvig och glömsk ibland. Men det var ju inte med mening?
Dagen började bra med sovmorgon och roliga seriestrippar innan frukost. Sen kom värken och humöret är som det är.
Ska ju dock åka & glo på lägenhet idag, hoppas faktskt att det är något fint som man kan fajtas lite för. Är det inte det är det ju bara att leta vidare. Men jag vet en och annan som blivit glada om de fått hitta något ihop snart. Så det blir slut på ylandet & man kan finna en lugnare tillvaro. Med varandra!

Klippa till naglarna & sen får det nog faktiskt bege sig..vill ju kolla runt lite med.. och så måste jag tanka bilen..suck!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0