Söndagstankar

Ligger i Alex säng i lilla Ystad. Vilken dag det har varit. Vi har både ätit bra, sprungit 7km var, solat på bryggan i hamnen och filosoferat om tsunamis och pratat om folk som inte finns med oss längre.. Det har varit en alldeles lagom händelserik söndag för min smak. Får väl passa på att dela med mig av gårdagen med då vi firade papputen, med både tårta presenter, god mat och lite bilturer. Tror att min fina andra hälft fått in en fot i familjen. Underbart! Så himla glad, allt bara blir bra:)
Det har ju börjat sökas lägenheter med.. En trea i malmötrakterna men inte i Malmö. Näru..dehät tomtarna vill ha frisk luft att andas. Litet samhälle, nära till skog och mark, nära city..eh.. Ja vi har ju lite alla möjliga intressen. Gym ska finnas nära och skogen med för där vill vi springa..
Och mitt i allt detta tänket gick jag för ettusenhundraelfte gången in på blocket och tittade på italienare.. Längtar så sjukt efter att få ha ett extra hjärta i familjen. En som vill mysa innanför tröjan, följa med i skogen, sova med i sängen.. Åh!
Lägenhet, nu tack. Så hjärtat kan flytta in. Både Alex och hund :))

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0