Nu är snedbenan tillbaka

Jeppjepp, efter dryga årets uppehåll från den så är den nu tillbaka..snedbenan! Börjar lite mjukt och försiktigt men jag borde, så snart luggen fått lite längd, hitta tillbaka till extrembenan snart igen :)
Idag är det dags för lite lära igen och förhoppningsvis sitter man med ett extra kryss i rutan..  Hade varit gött minst sagt..
Och lägenheten då..? Ja, jag väntar fortfarande på att hyresvärden ska ringa så jag kan sticka och hämta nycklarna och börja flytta in. Var nere i Trelleborg med hjärtat för nån vecka sen, mycket mysigt faktiskt och hålan är ändå lite småmysig.. Kan nog trivas där ett tag. Om jag får med mig hjärtat närmre :)  kanske ända in i min lucka :)
Dags att byta om för jobb.
Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0