Söndagen i övrigt

Det är minusgrader ute, det betyder att jag vill ta en promenix lite senare med kamera och hund. Nu senaste två timmarna har jag och pappa haft slagsmål med en sängram(till enkelsäng) som egentligen är omöjlig att byta från säng till säng..och vi har jgort det ett par gånger nu ch det har varit lika jävla jobbigt varje gång..tror att sängen som ramen satt på egentligen bara ska slängas nu.. den blev lite tilltagen den här gången..
Pappa står nu vid spisen och lagar klassikern, dvs. stuvade makaroner och stekt falukorv. Det är alltid gott och går alltid ner, inte heller tröttnar man på det.

Fredag är det ju bestämt nudå. Ska ringa ett samtal i eftermiddag och se till så jag hämtar nycklarna imorgon. Då kanske man får lite hum om till vilken grad av kaos det kommer bli i lägenheten nu när allt proppas in där. Kommer bli en trött helg om inte annat. Går allt som det ska, vilket jag hoppas den här gången, så är lägenheten klar på torsdag vilket innebär att jag åker dit och städar av den lite lätt (får ju lov att göra det efter renoveringen mot en bjussning på februarihyran, mycket välkommet då jag köper säng på fredag också).

Annars då? Jag ska rensa min kista också som jag får med mig den här gången. Lär hitta en massa skit där med..


Längtar till fredag, behöver jag säga det?

peace.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0