23 år och där började förfallet

Ja, den där huvudvärken som jag gnällt om i smyg eller inte sagt så mycket om alls trots att den vait återkommande har nu fått sin förklaring.

Glasögon.


Tog beslutet att kolla, efter att ha ätit järntabletter, vitamintillskott, dricka mer vatten och allt det där utan framgång.. jaja, i värsta fall hade det ju kunnat vara en tumör eller hiv. Men nej, här fick frågan sin lösning.
Fick låna hem 4 par och jag velar mellan två par. Fast det lutar mer åt ena paret som jag gillar på något konstigt vis..

Here goes!

Första paret Jasper Conran, vanliga svarta..tråkiga tycker jag själv. Kommer inte välja dem..

Andra paret Tiger, vanliga raka snäppet större. Enkla och funkar till det mesta, svarta och nån grå skiftning på "pinnarna". En stark tvåa tror jag. Bekväma och lätta..

Tredje paret Sand, pilotstuk och svinballa. Men jag vet inte, känner mig inte riktigt redo för något sånt här tror jag, inte nu i alla fall.

Sista paret Tiger, gillar dessa väldigt mycket och det var första intrycket i butiken med. Det lutar åt dessa och känner lite på dem nu. Ganska rejäla.

Kommer bara behöva glasögonen när jag sitter och jobbar med datorn tack och lov, så jag kan hålla mig till enkelslipat som är något billigare om jag fattat rätt. Vilken beslutsångest ändå. Det är ju ändå rätt mycket pengar som går.. Huja.
En kopp oboy och knäckemacka på detta innan jag bestämmer mig.

Fick playlists föreslagna när jag loggade in på spotify, emottages tacksamt, tack spotify! :)


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0