Äntligen kom det

Jodå, produkterna jag beställde från lush i torsdagskväll kom idag, måste ge cred för den snabba leveransen. Otroligt snabbt för att ha gått en helg emellan! Sötplutten tyckte också att paketet luktade väldigt gott, och visst var där en blommig, tropisk djungeldoft från paketet som visade sig vara min balsamkaka :) luktar lika gott än nu när håret torkar! Sitter även med ett mysigt rosendoftande serum i ansiktet, liksom en ansiktsmassageolja, och Skins shangri la - ansiktskräm som luktar sockerkaka.. Huden är matt och känns som en bebisrumpa. Upon allt jag redan beställt och fått småprover på så låg där en parfym i paketet med doft av ingefära, jasmin och rosor.. Luktar... Speciellt till en början men när den gått in i huden på mig så luktar den rätt gott! Intressant är det att den är i form av ett stift. Märkligt. Men kul! Fick även till min klippning idag, inte hos Julia dock då jag sagt 30 aug till henne när jag menat juli och hon är på semester.. Phiu.. Julia är riktigt bra och det tog emot att inte åka till henne.. Men håret är klippt i en bra växa ut frisyr nu och håret känns underbart nu när det mest slitna äntligen är borta i kombo med inpackning :) Tänk att om 3 veckor är jag förhoppningsvis flyttad till Bunkeflostrand :)


Kommentarer
Carro

Aaaalltså. Jag kollade lush hemsida och läste innehållsförteckningarna på ett par balsam och det verkade vara sulfater i typ alla deras produkter? i stort sett alla balsam jag tänkte beställa innehöll ämnen som inte funkar med BM eller har jag fått helt fel för mig? :S

Svar: Jo där är en sulfat (sodium lauryl sulphate) som finns i som emulgeringsmedel(alltså så vatten och oljor blandar sig) jag provar balsamkakan Jungle nu, fungerar ganska bra tycker jag än..
Sara

2012-08-01 23:51:04
URL: http://Carulajn.blogg.se
Ina den Fina

JAg ba, huuum, hade inte Sara en blogg? *leta leta* och haha, det hardu ju :) Så trevligt, fast de va ett tag sedan du gjorde en update så kanske har du slutata? Hur är de annars? Bor du kvar i Trelleborg, dit jag vill minnas att du var påväg sist vi pratades vid? :) Ha de gott, kram!

2012-09-04 13:46:14
URL: http://inadenfina.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0