Balsamkaka, hur låter det?

Jo, faktiskt en riktig kaka. Av balsam. Balsamaktig kaka. Kakbalsam? Nej, Jungle heter den och har fångat mitt intresse..ytterligare en produkt från Lush. Får väl se om lill-emma hann med det där besöket i Uppsala innan de rullade ner hit till våra sydligare breddgrader, som nu faktiskt lever upp till sin breddgrad. 24 grader varmt idag och jag somnade på stranden efter jobb, som tur var ingen längre stund. Klarade mig nog precis från den röda brännan med tanke på att jag inte smort mig. Har ju för en gångs skull börjat bli noggrann med det där. Vill inte bränna mig och snöa resten av säsongen.
Lammfällen ligger på golvet och luktar, i alla fall när jag stoppar ner tårna i de långa lockarna. Ganska mysigt, men det var inte lika ok när jag upptäckte att en av soffkuddarna luktade väl mycket lamm för att vara kudde, efter det att fällen vilat i soffan en stund.. Jaja, den vädrar väl.
Idag fick ag veta att jag blivit av med lägenheten. FANTASTISKT! Då kan man lägga pengarna på den där soffan...och tvn. Istället för en lägenhet som någon annan bor i. Eller rent utav där ingen bor.

På måndag ska jag klippa mig. Riktigt skönt! Mina stackars toppar gråter och skriker så förstörda de är..funderar verkligen på om jag ska permanenta om håret eller ej.. vilken omgång stryk det fick. Nja, har hittat en frilla jag ska klippa till nu på måndag i alla fall... En "växa ut" frisyr.
Bilden är hämtad från ukhairdressers.com

Kommentarer
Carro

Hört massa om de där lush-butikerna, måste bog ära dom med ett besök snart! Säg till om du hittar nån mirakelgrej som funkar med balsammetoden ;POch snygg frilla!

2012-07-25 16:47:43
URL: http://Carulajn.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0