Drömmar så nära att de går att ta på

Nu är man ute på Österlen igen, myser i nostalgikänslorna som kryper i kroppen när man går ut på stenplattorna i morgonsolen. Man känner sig nästan som 11 år igen med sommarlov, ett långt, varmt sommarlov framför sig med massa bad på stranden, sand i håret och svarta fötter efter lek på gräsmattan tills man storknat. Brända axlar, skrapade knän, yrsel av all sol. Gärna, Jatack!

Hur som helst, ett arbetspass kvar och sen drar jag till Gotland med min bättre hälft, Alexander. Har otroligt mycket att visa och troligen kommer jag inte hinna med allt, men det bästa som hinns ska hinnas :) Mycket slappa och mycket sol vill vi ha, så SMHI får gärna komma med såna prognoser. Gärna alla andra metrologer också.

På tal om Alexander, denna genomsnälla, underbara, omtänksamma, good-looking, roliga, busiga och lika cp-iga kille som jag.. Ska jag flytta ihop med. Har ju vetat om detta nån vecka nu men det går liksom inte in i mitt trånga huvud. Jag blir lika sprallig och glad när jag tänker på det men känslan försvinner fort igen då det såklart är lite tid kvar innan det händer, det gör det hela lite svårt att greppa va.. Men jag är hemskt glad och vi kommer få det hemskt fint när vi flyttat in och bonat till det hele :)  Reminds me att jag bör göra rokad på vinden och leta upp sådant jag kommer vilja ha i nya lyan.. Han är bäst, det var mest det jag ville få sagt!

Man förtjänar att ha det bra, må bra och vara glad. Med den man är, för vad man är, för hur man är. Med den man älskar.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0