Livet leker och musklerna bränner

Jag älskar att träna, när jag väl har flowet inne. Det är ritkgit skönt att kunna lägga på mer vikt och inse att man klarar det, göra nya övningar och inse att man har rätt bra core, svettas så tröjan blir genomblöt. Lite äckligt men efteråt känns det så förbaskat bra. Och så sover man ju så förbaskat mycket bättre om man fått frigöra lite endorfiner under dagens lopp.

Proteinshaken står här bredvid mig. För jävla äcklig är den, mintchoklad? Vad fan tänkte jag där? Note to self, köp syntetiska smaker i fruktform, förstör inte choklad. Låt choklad vara choklad och syntet vara syntet, never mix.

Livet leker i övrigt, job, träning, sömn går bra i hand denna veckan. Hyfsat i alla fall. Sabbar det snart med för mycket sysselsättning men jag njuter sålänge jag kan. På torsdag åker syrran och jag till Ullared, väl välkommet! Ska bli roligt att proppa lyan full med grejer man troligtvis inte behöver.. särskilt bra nu när jag ska flytta, mer att bära. Perfekt. Ni anar ironin hoppas jag?

En knäckemacka i duschen nurå.

Peace

Kommentarer
ewelina

knäckemacka i duschen...?!

2012-06-14 19:45:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0