Kvalmatch 1

Yes, långa timmar i bilen efter ett morgonpass på jobb resulterade efter många om och men en vinst i kvalseriens första match i göteborg. Matchen i sig var en total katastrof om man var med eller såg den. Total katastrof. Men siffrorna tallar för något annat.. Bland annat tog jag 15 poäng. Vilket jag aldrig gjort förr.. Helt stört. Men roligt för stoltheten på något vis.
Efter matchen fick vi ett efterlängtat stopp på IKEA med god mat och dessert, dessutom tog jag en extra sväng om kuddavdelningen där en av dem fick följa med hem vilket var välbehövligt då man passade på att sova igen några fler än de 4,5 timmarna man fått på natten.
I april kommer även internet till lägenheten så man kan börja ladda upp bilder och snitsa rill här.. Det är ju inte det lättaste med ipaden precis.. Retar mig på att inte fler gör ipad-vänliga appar/funktioner till apple.. Alla har ju det. Nästan alla iaf..!
Peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0