Brända axlar och längre hår.

Jag vet inte, men jag har börjat inbilla mig att ricin-oljan faktiskt ger en boost till håret, både vad gäler att hålla det in shape att hålla ihop och massagen som stimulerar hårväxten.
Ska ta nån bild & se om där är nån skillnad.. har ju faktiskt tagit en före-bild. Så man har ju att jämföra med.

Klockan ringde 0345 imorse och den ringer samma tid imoron. egentligen helt overkliga tider man stiger upp. Men vad gör man inte..?
Efter jobb bar det hem till en av mina kollegor där fler samlats för att få gjuta lite betong-prylar. Jag fick ihop både det ena och det andra, får väl se vad som håller ihop sen när det bränt klart.

Ikväll har jag lagat brakmat till Älsklingsprutten :) Varm potatissallad och ugnsstekt lax. Fabulous!

Nej, men den där bilden. Laddar upp om där är synligt resultat.

Over & out :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0