high waist <3 shorts

Jag har då hamnat i skaran som har höga slitna jeans.. And I love them! Tror jag har hyfsad bodytype för det trots mina enormous volleyboll-lår.. Men det är inte mycket jag kan göra åt dem i alla fall, hade inte tänkt sluta äta igen i alla fall. Accept your body-type och lär dig älska den, kroppen är rätt grym ändå. Den klarar sig själv allt som oftast. Ät det som gör dig glad, gör det som får dig att må bra..treat your body!!!

Av lappen att döma ser ni att de är från Gina, pass på bara för slitningarna är olika från par till par, en del visade ju hela härligheten när man rörde sig. En del avslöjade underkläderna hur man än vred och vänte på sig.. tror inte jag köper shorts för 299 för att visa muffen. Nej, tack. Andra ser kanske en affärsidé i det men inte jag.


Över till något annat, jag kanske har tjatat om Italiensk vinthund ett tag..men jag längtar verkligen tills jag får möjligheten att hämta hem min nya familjemedlem. Vem han eller hon är vet jag inte än.




Titta bara! SÅ SÖTT!!

De älskar att krypa innanför tröjan också, vad är underbarare???

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0