Jag luktar bacon

Äntligen helt ledig, blivit en massa åk till och från jobb senaste dagarna. Det blev en tur om gymet där jag fläskade på rätt bra med kondis och styrka, både för biceps, rygg, triceps, core.. ja allt! Asskönt! :)
Sen trampade jag hem, sköljde av mig värsta svetten, på med bikinin och ut på gräsmattan utanför med en filt och nu är jag brun/rosa på mage och kinder.. resten fick inte så mycket färg som jag önskade. Menmen, man kan inte få allt på en dag. Rom byggdes nte på en dag heller.

Är så nöjd för jag har kommit på ett namn som jag kan tänka ge min blivande italienare. Har bestämt att jag ska ha en tös. Vi ska bli Alex flickor :) Och så är det med det.


Snart kommer syrran och då blir det mys med korv & bröd och New Girl!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0