Jag svär jag svär på allt jag är

Jo, lite cred dedikerat till en, för mig, ny artist på platån. Alina Devecerski. Mycket bra! Både flytta på dig och Jag svär såklart :)

Dagen vart ännu mer effektiv sen tidigare inlägget, tvätten är nästan klar, Jay Z går i högtalarna. Lägenheten är dammsugen och moppad, till och med badrummet är putsat in i minsta detalj! Har även sprättat lite i min väst som spruckit i ryggen(västen är för stor så jag vet ej hur den lyckats spricka???) för att kunna laga den snyggt. Kanske till och med blir lite sömnad av andra kläder som ligger på "sy-om"-högen.

Först,
hämta tvätt.
Sen,
en tur på gymmet.
Innan,
sy-stugan tar fart.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0