Torsdag i effektivitetens tecken

Vaknar 0736 och rullade ett par varv innan jag knatade ner i tvättstugan och satte igång ett par maskiner med arbetskläder, kräk-täcken och diverse träningskläder..det enda jag använder nuförtiden.
Har under de senaste dagarna lyckats gå med i hyresgästföreningen, fundera på varför för att sen avsluta det hela. Har även avslutat annat onödigt upptag av plånboken. Mest för att..!!

0938 är klockan nu och system of a down är igång i högtalarna och jag sätter ihop prismor till min wannabe-kristallkrona. Världigt nöjd över Gekås kundtjänst som skickat dem i efterhand till mig, bara kärlek till dem! Belönas med ett besök den 14 juni :) Med systeryster. Får nog fråga Lillstrumpa med om hon vill & kan följa med :P

Jag pratade ju om att lägga upp en bild på håret om det blivit längre... men efter lite närmre granskning av bilderna så tror jag bara att håret växt 2 cm under dessa 2 veckorna jag mojsat med det.. Vet inte vad som är normalt. Håret har hursom fått fantastisk kvalité och det är mjukt och mojsigt :) Säkerligen en kombination med Balsammetoden såklart.
Kan tipsa att kokosolja gör ditt hår mjukt som en dröm.


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0