Veckan är slut.

Vecka 20 är slut.
Jag möblerade om i lägenheten igår, vilket resulterade i att jag kunde hänga upp min wannabe-kristallkrona igen! Success! Har haft en stor expedithylla som råkat stå precis under lamp-uttaget ett tag. Men nu står den på ny plats så lampan fick komma upp igen!!! :)


Mewspews :)

På hårfronten. Igår hade jag en riktig turbodag. Och bland all turbo så fick mina hårtoppar suga på lite kokosolja i 4-5 timmar innan det blev dags för en dusch, topparna verkar nöjda minst sagt! Mjuka och gosiga, inte lika trassliga. Alltid ett plus!

Skrivtorka.

peace

Kommentarer
karolina

tjusigt möblerat. :)

2012-05-22 19:59:16

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0