Ingen bra start

När man minst anar det slår måndagssjukan till. Nej jag har varken feber eller baciller i kroppen, men ni vet det här alla snackar om att man hatar måndagar. Dessa dagar har alltid flutit obemärkt förbi, i alla fall i mitt lilla liv. Fram till idag. Varken alexen eller jag har haft något flyt alls. Middag till jobb blev lagad, och blev som den blev. Alex arg. Lunchen blir även den lagad.. smakade bra men det var mer koljoks än pannkaka. Jag har lite klydd med schemat och får lite motgångar även där, när annat var sagt från början. Eller så är det väl bara missförstånd nånstans. Hursom tog det emot på humöret idag.
Vi hann dessutom bara gå upp och äta frukost innan det var dags att få uppleva allt detta på en och samma gång. Isn't life awesome?
Det stör.

Ullared på onsdag, får tänka på det istället!

peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0