Söndagshäng i den grå soffan

På onsdag åker mor och jag till Ullared. Julklappar och hundgrejer står högst på listan. Jepp, lika bra att börja kika på det där och förbereda vårt kommande hundägarliv. Som jag längtar! Har ju som sagt hittat en filur i närområdet vilket känns awesome! Men allt är inte 100 än så lite is till i magen en stund till :) jag njuter av tanken sålänge.

Idag kröp alexen och jag till gymmet, genomtrötta och sega båda två, eftermiddagen har ägnats åt tvätt och äta och ta det lugnt! Det var så grått och regnigt och blåsigt ute. Kan tänka mig vem som gärna krupit in under tröjan såna här dagar.. Haha nu blev det hund igen :)

Längtar efter att få glo hundgrejer:)

Peace


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0