Ombre

Ja, jag tänker falla för detta som folk hållt på med ett bra tag nu. Mitt stackars askgråa hår är bara fint på sommaren.. Det är bara oktober nu och mitt hår ser dammigt och skitigt ut samma dag som jag tvättat det. Så för att inte bli av med det blonda helt så lägger jag en ljusbrun i botten och kammar utåt till en fin ombre istället! Har ju som tur är inte en pojkvän som är besatt av att man är blondin :)
Tänker genomföra ingreppet i eftermiddag/kväll.. Och det är bara en toning(nivå 2) så det kommer nog bli ganska milt!:)

Snart kommer Kristina och Milton hit på besök, de har ju inte sett nya lyan än.. Skandal!

Imorgon spela vi match mot Ljungby och planen är att vinna :)

På bilden ser ni inköpet inför kommande ingrepp :)
Peace


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0