Dying

Ja, så har det gått ännu en tid med bloggtorka. Isn't it amazing?

Går ofta och tänker på att jag har massor jag vill skriva här, har tuffa headlines och bra conclusions i månader av text. När jag väl sitter här blir huvudet tomt. Precis som om allt jag tänkt på fram till nu bara krockar och exploderar ut i tomma intet.

Dagen har bestått av köp av adventsstjärna till sovrummet, då vi lyckades välta ner staken när vi höll på med rullgardinen. Nu är stjärnan på plats. Blev även ny matta och bordsduk, när man ändå håller på.
Var även i Svedala en sväng och plockade upp 2 nagellack som Emy varit snäll å köpt till mig på Gekås( Gel-lack som jag rekommenderar ALLA att använda. Sitter bra, blir snyggt och man kan mixtra med designs utan att fucka upp hela skiten för att det inte torkat). Lillstrumpa var förbi och lämnade sin locktång som ska får göra success på fredag när det är dags för julbord med jobbet.

Volleybollen då, jodå vi leder serien och planen är vårettan i vår. Förhoppningsvis äger vi där med och hoppar tillbaka till superettan där vi hör hemma till nästa säsong.

Det var det.
En låt på det. Lite puttinutt, men man behöver fan det i detta mörkret.

http://youtu.be/dB3IjYdOgco


peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0